A legtöbb pénzt Bohár Dániel posztjainak népszerűsítésébe fektették.
Rég nem látott mennyiségű pénzt égetnek el az elmúlt hetekben hirdetésekre a kormány üzeneteit sulykoló közösségi médiás csatornák. Közülük a legfontosabb, a Megafon az elmúlt 30 napban (március 10. és április 8. között) 143 645 512 forintot költött – elemezte ki a Meta Ad Library adatait a Telex. Ez összesen 206 szponzorált posztra ment el.
A második legnagyobb hirdető a CÖF, melynek havi számlája 63 millió forint volt.
A hirdetések legnagyobb részét a Magyar Pétert gyalázó videók teszik ki, kisebb részben pedig a közelgő önkormányzati és EP-választások kapcsán a hazai ellenzék és „Brüsszel” támadása.
Érdekesség, hogy a Megafon egyik legnépszerűbb arca, Rákay Philip ebben a kampányban szinte egyáltalán nem vesz részt, viszont irdatlanul sok pénz megy el az új, alig 10-20 ezres követőtáborral bíró figurák (Ibolya Csenge, Szarvas Szilveszter, Korondy Tamás) felépítésére. A Megafon messze a legtöbb pénzt, egy hónap alatt közel 35 millió forintot Bohár Dániel posztjainak népszerűsítésébe fektette.