-
Mindez 12 héttel azután történt, hogy Róma felmondta a Selyemút megállapodást és erről tavaly december 3-án értesítette Pekinget. A BYD szerint a második európai üzem az értékesítési mennyiségtől függ. Giorgia Meloni miniszterelnök kormánya új nagy autógyártó bevonását tervezi Olaszországba, miután a Fiatot is jegyző Stellantis jelezte, hogy a gyártás egy részét alacsonyabb költségű országokba helyezheti át. Róma ezért felvette a kapcsolatot… Olvass tovább →
-
Robert Habeck gazdasági miniszter elismerte a francia-német érdekellentétet a kínai elektromos járművek elleni uniós szubvencióellenes vizsgálat kapcsán. Franciaország, amely határozottan szorgalmazta a kínai e-járművekkel kapcsolatos uniós vizsgálatot, sokkal kevesebb autót értékesít Kínában, mint a német autógyártók. „A német autógyártók félnek attól, hogy megtorlás érheti őket, ha az EU egy új szubvencióellenes vizsgálat eredményeként vámokat vet… Olvass tovább →
-
Amikor valaki leadja régi autóját – ami nem kell, hogy roncs legyen – és vállalja, hogy a leadott jármű helyett elektromos autót vásárol, akkor ahhoz állami támogatást is kap. Magyarországon már csaknem 80 ezer zöld rendszámos jármű közlekedik, amelyek a teljes gépjárműállomány kevesebb mint 2 százalékát adják, a forgalomban viszont a környezetkímélő járművek felülreprezentáltak –… Olvass tovább →
-
A célok között szerepel, hogy 2025-től kezdődően 60 kilométerenként legalább 150 kW teljesítményű gyorstöltő pontokat kell kiépíteni személygépkocsik és kisteherautók számára az EU fő közlekedési folyosói mentén. Az új rendelet a kihirdetést követő huszadik napon lép hatályba. Az Európai Unió Tanácsa új jogszabályt fogadott el az unióban található elektromos töltőberendezések és üzemanyagtöltő állomások számának növeléséről… Olvass tovább →