-
Bár az üzemanyag-forgalmazással foglalkozó magyarországi cégek bőven tudnak magyarázatot adni arra, miért akadozik az árkorlátozott benzin és gázolaj értékesítése, egy szakértő egy mondatban is meg tudja indokolni ezt. Az olajpiacon le nem kötelezett informátorok furcsállják Hernádi Zsolt, a Mol Nyrt. vezére érveit, amelyekkel az üzemanyaghiányt indokolja – írja a Népszava. A menedzser az idegenforgalom beindulásával, a Mol… Olvass tovább →
-
Idén átlagban inkább 10 százalékos, mint alacsonyabb infláció várható Magyarországon. – mondta Nagy Márton gazdaságfejlesztési miniszter az InfoRádióban. A globális gazdaság recessziójától pedig az emelkedő inflációnál is jobban fél az Orbán-kormány. Az EU várhatóan legközelebb a gázembargót veszi elő. Az olajembargó olyan lett volna, mintha atomBombát dobtak volna a gazdaságra, a gázembargó viszont olyan lenne,… Olvass tovább →
-
Sértheti az uniós szabályokat az üzemanyagárakra vonatkozó új szabály, amely szerint a külföldi rendszámú autók tulajdonosainak a piaci áron kell tankolniuk. Akutatak úgynevezett totemoszlopain 480 forintos üzemanyagárat kell kiírni, tankolásnál kis számokkal 720 forintot, a kasszánál pedig 720 forint literenkénti árat kérnek el. Mindez fogyasztóvédelmi kérdéseket vet fel, nem beszélve arról, hogy hátrányosan különböztetjük meg… Olvass tovább →
-
A benzinkutasoknak kell figyelnie, hogy milyen rendszámú autó tankol a kútnál, és nem lesz egyszerű a dolguk, mert az a külföldi rendszámú autó, amelynek államjelzése szerinti országban szintén van hatósági áras üzemanyag és azt vásárolhatják magyar rendszámú autók, Magyarországon is tankolhat hatósági áron. Gulyás Gergely kancelláriaminiszter csütörtökön jelentette be, hogy péntektől már csak magyar rendszámmal… Olvass tovább →